شرایط و قوانین عمومی استفاده از سرویسها و خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی پاساژ طبقاتی آنلاین به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پاساژ طبقاتی آنلاین و سایر خدمات ارائه شده توسط پاساژ طبقاتی آنلاین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پاساژ طبقاتی آنلاین از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محس میشود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پاساژ طبقاتی آنلاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پاساژ طبقاتی آنلاین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به پاساژ طبقاتی آنلاین ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که پاساژ طبقاتی آنلاین به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد پاساژ طبقاتی آنلاین برای اعضای اپلیکیشن ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه پاساژ طبقاتی آنلاین را در پروفایل خود لغو کنند. توجه داشته باشید که 30005911590059 تنها شمارهای است که پاساژ طبقاتی آنلاین از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پاساژ طبقاتی آنلاین، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پاساژ طبقاتی آنلاین است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@po-ph.ir اطلاع دهید. همچنین 30005911590059، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه پاساژ طبقاتی آنلاین را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق این شماره وجود ندارد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
پاساژ طبقاتی آنلاین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات اپلیکیشن استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. پاساژ طبقاتی آنلاین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از اپلیکیشن را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط پاساژ طبقاتی آنلاین جزئی از اموال پاساژ طبقاتی آنلاین محس میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پاساژ طبقاتی آنلاین است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پاساژ طبقاتی آنلاین محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پاساژ طبقاتی آنلاین و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پاساژ طبقاتی آنلاین است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات اپلیکیشن پاساژ آنلاین و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، رات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پاساژ طبقاتی آنلاین محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. پاساژ طبقاتی آنلاین محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این اپلیکیشن یعنی www.po-ph.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در اپلیکیشن، با شما تماس نمیگیریم. اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین هیچگونه اپلیکیشن اینترنتی با آدرسی غیر از www.po-ph.ir و همچنین، هیچ گونه لاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. پاساژ طبقاتی آنلاین به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد. کلیه سفارشهای ثبت شده در اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل یا پیام رسان اپلیکیشن، در صف پردازش قرار میگیرند. پاساژ طبقاتی آنلاین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پاساژ طبقاتی آنلاین به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پاساژ طبقاتی آنلاین محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. پاساژ طبقاتی آنلاین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پاساژ طبقاتی آنلاین محفوظ است. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب:
اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین ممکن است دارای لینکهایی به اپلیکیشنهای دیگر باشد. این اپلیکیشنها تحت کنترل پاساژ طبقاتی آنلاین نیستند و اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این اپلیکیشنها شامل (و نه محدود به) لینکهای دیگری که ممکن است در این اپلیکیشنها باشد ندارد. اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. اپلیکیشنهایى که در آگهیها یا صفحههای اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین لینک میشوند را افرادی خارج از پاساژ طبقاتی آنلاین اداره میکنند، بنابراین اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به اپلیکیشنهای لینک شده در اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین باشد، خود برعهده خواهید داشت. کاربرانی که قصد ارسال نظر در اپلیکیشن را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند: بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در اپلیکیشن به نمایش در نخواهد آمد. با این حال، پاساژ طبقاتی آنلاین هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در اپلیکیشن به هیچ وجه به معنی تایید فنی پاساژ طبقاتی آنلاین درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
- حداقل ۸۰۰ کاراکتر مطلب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.
- مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطل نمیشوند:
- قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
- کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
- استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
- بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد. * نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند. * با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق. * جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان اپلیکیشن و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند. * تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در اپلیکیشن را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید. * کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر میشود. * قسمت نظرات اپلیکیشن، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچ این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد. * تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در اپلیکیشن منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید. * کاربران اپلیکیشن میتوانند برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در اپلیکیشن استفاده نمایند، لذا کاربران به هیچ وجه نباید در بخش نظرات مبلغ “قیمت” را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند. * از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد. “* نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد. * با توجه به مسئولیت اپلیکیشن در قبال لینکهای موجود در آن؛ کاربران نباید لینک اپلیکیشنهای دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به اپلیکیشنهای دیگر خودداری نمایند. * تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید. * کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش پاساژ طبقاتی آنلاین را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره اپلیکیشن در قسمت نظرات خودداری نمایید. * کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند. * ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید. * لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان اپلیکیشن مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند. * لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در اپلیکیشن را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است. * کاربران در نظر داشته باشند که پاساژ طبقاتی آنلاین، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود میداند اما سایر ویرایشهایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام میشود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
محتوا:
پاساژ طبقاتی آنلاین نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است پاساژ طبقاتی آنلاین تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در اپلیکیشن عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط پاساژ طبقاتی آنلاین دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در اپلیکیشن است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از تحویل و استفاده در شرایط اولیه است. اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای اپلیکیشن خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای اپلیکیشن آنگونه که هست ارائه میشود و اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد اپلیکیشن را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد. اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد. © کلیه محتویات اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین شامل قانون حق تکثیر شده و به اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین تعلق دارد.
نمایندگی:
پاساژ طبقاتی آنلاین در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پاساژ طبقاتی آنلاین اطلاع دهید.
حراست پاساژ آنلاین:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد حراست پاساژ آنلاین، پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ گونه مسئولیتی ندارد. پاساژ طبقاتی آنلاین خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین اقدام نماید.
قوانین و مقررات مشتریان
شرایط مشاهده و استفاده از کالای فروشگاهها:
هرگونه استفاده از پاساژ طبقاتی آنلاین به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از کالای فروشگاههای منتشر شدهٔ پاساژ طبقاتی آنلاین استفاده میکنند. تلاش پاساژ طبقاتی آنلاین، نشر کالای فروشگاهها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمیتواند صحت کالای فروشگاهها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال کالای فروشگاهها برعهده نمیگیرد. مسئولیت استفاده از کالای فروشگاههای این سایت بر عهدهٔ شماست و پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد. پاساژ طبقاتی آنلاین هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با کالای فروشگاهدهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمیکند. فروشگاه های پاساژ طبقاتی آنلاین در هر لحظه قادر به ویرایش کالای فروشگاه خود هستند، بنابراین پاساژ طبقاتی آنلاین، هیچگونه مسئولیتی را در قبال هر نوع کالای فروشگاه درج شده در سایت نمیپذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط فروشگاه را نمایش میدهد. مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به پاساژ طبقاتی آنلاین ارسال میشود یا در آن قرار میگیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است. پاساژ طبقاتی آنلاین مختار است هر گونه پیام، کالای فروشگاه یا عکسی که به این سایت ارسال میکنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید. مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به پاساژ طبقاتی آنلاین که به واسطهٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکههای اجتماعی و باقی رسانهها منتشر میشود، با خود این افراد است و پاساژ طبقاتی آنلاین مسئولیتی در قبال آنها ندارد. کالای فروشگاههای پاساژ طبقاتی آنلاین با هزینهٔ گردانندگان سایت جمعآوری، نظارت، مرتبسازی و توزیع شده است و حق حذف کالای فروشگاهها در هر زمان به ارسالکننده کالای فروشگاه داده شده است. استفاده کننده از پاساژ طبقاتی آنلاین حق کپیبرداری از اطلاعات کالای فروشگاهدهنده، نوشتار و تصاویر کالای فروشگاههای ارسال شده به پاساژ طبقاتی آنلاین را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهند بود.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاساژ طبقاتی آنلاین اقدام نماید.
شرایط استفاده از امکانات ارتباطی:
پاساژ طبقاتی آنلاین برخی امکانات ارتباطی از قبیل چت را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمتها و افزایش معاملات ارائه میکند. صحبتهای کاربران صرفاً باید مربوط به کالای فروشگاه خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست. پاساژ طبقاتی آنلاین برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیرهسازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، بر اساس یافتههای هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه میکند. لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیطهای ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی پاساژ طبقاتی آنلاین صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و پاساژ طبقاتی آنلاین برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد.
امن خرید کنید:
• اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه کرد، دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوءاستفاده قرار گرفته باشد.
• در صورت امکان، پس از خرید کالا فاکتور معتبر از فروشنده دریافت کنید.
بیشتر احتیاط کنید وقتی…
• فروشنده یا خریداری که بیدلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را میپرسد.
به خاطر داشته باشید:
• در خرید پستی، بعد از اطمینان از صحت کالا هزینه را پرداخت کنید زیرا که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم.
• در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بستهبندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
• در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، میتوانید با مراجعه به سایت پلیس فتا، از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.
قوانین و مقررات فروشندگان
مشتری مداری در راس ارزشهای سازمانی پاساژ طبقاتی آنلاین قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری پاساژ طبقاتی آنلاین بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همهی ما باشد
در راستای سیاستهای مشتری محور پاساژ طبقاتی آنلاین و بهمنظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آنها و از همه مهمتر ساخت و ایجاد تجربهای عالی در خرید از شما میشود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد
عملکرد فروشندگان بر اساس چندین معیار سنجیده خواهد شد و فروشندگانی که از عملکرد و استاندارد باکیفیت مورد نظر برخوردار نباشند جریمه شده و یا با آنها قطع همکاری خواهد شد
به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای پاساژ طبقاتی آنلاین از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت که خریداران با مشاهدهی آن میتوانند با اطمینان کامل از فروشنده خرید کنند
در این همهی آنچه باید در مورد قوانین فروش در پاساژ طبقاتی آنلاین بدانید به تفصیل ذکر شده و در صورت نیاز به روزرسانی خواهد شد
تشرایط درج کالای فروشگاه:
در نظر داشته باشید، به منظور تسهیل و تسریع فرآیند انتشار کالای فروشگاهها، پاساژ طبقاتی آنلاین ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان کالای فروشگاه شما را به طور جزئی تغییر دهد. همچنین پاساژ طبقاتی آنلاین مجاز است هرگونه پیام، متن و یا عکسی که به این سایت ارسال میکنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف کالای فروشگاه صادر شده باشد، پاساژ طبقاتی آنلاین فوراً اقدام به حذف کالای فروشگاه مینماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به کالای فروشگاه بیشتر از 5 مورد باشد، پاساژ طبقاتی آنلاین به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف کالای فروشگاه نماید. در دو فرض اخیر پاساژ طبقاتی آنلاین هیچگونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینههای پرداختی بابت کالای فروشگاه حذف شده به کاربر ندارد.
کالای فروشگاه با ثبت کالای فروشگاه خود در پاساژ طبقاتی آنلاین تأیید میکنند که کالای فروشگاه ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده میشوند نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای ۱۸ سال هستند.
• مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
• ناقض حریم شخصی افراد،
• کالای فروشگاه بدون تصویر در بخشهای «مربوط به خانه» و «شخصی»،
• درج قیمت در عنوان کالای فروشگاه،
• هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیتها، لهجهها و گویشهای مختلف،
• استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در کالای فروشگاه، درج بیمورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا که مخاطب آن کودکان نیستند،
• استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای عنوان یا کالای فروشگاههای فارسی،
• هر نوع کالای فروشگاه و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد،
• برنامهها و روشهای عبور از فیلترینگ، VPN و خدمات یا کالاهای مربوط به نصب آنتن، راه اندازی ماهواره یا اینترنت ماهوارهای،
• ابزار یا آموزشهای نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک،
• فروش برنامههای نرمافزاری یا کتابهای فاقد مجوز قانونی برای انتشار و سایر موارد ناقض «قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان،
• هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی،
• شبکههای هرمی و فعالیتهای غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی مشابه،
• هر نوع مسابقه، قرعهکشی و بختآزمایی (با جایزه یا بدون جایزه)،
• کالای فروشگاه انجام پروژههای دانشجویی و دانش آموزی،
• هر گونه کالایی که موجب رواج خشونت و آسیب رساندن به دیگران میشود، مانند: سلاحهای گرم و سرد، مواد محترقه و امثال آن،
• کالا مرتبط با مواد مخدر، سیگار یا ترک اعتیاد،
• فروش دستگاه فلزیاب، گنجیاب، حفاری غیرمجاز یا لوازم و تجهیزات مرتبط با آن،
• کالای فروشگاههایِ محرمیت، صیغه و ازدواج،
• فروش فاکتور و پیش فاکتور برای اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما و مشابه آن،
• خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع،
• خرید و فروش اعضای بدن، مانند: (کلیه)،
• درج شماره حساب در متن کالای فروشگاه،
• خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
• معرفی سایت، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با پاساژ طبقاتی آنلاین را دارند،
• خرید و فروش حیوانات، پرندگان و خزندگان وحشی و گوشتخوار،
• خرید و فروش مواد غذایی، تقویتی و مکملهای ورزشی،
• درج مکرر کالای فروشگاههای یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز،
• ارسال مجدد یک کالای فروشگاه که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد،
• وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی و…
• هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و فروشگاه مسئول آن تلقی شده و پاساژ طبقاتی آنلاین در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
امکانات ویژه برای کالای فروشگاهها:
درج کالای فروشگاه در تمامی دستهبندیهای پاساژ طبقاتی آنلاین تا 9 عدد رایگان است، البته شما میتوانید با انتخاب هر یک از مواردی که در ادامه ذکر شدهاند، سریعتر و بهتر مخاطبان کالای فروشگاههای خود را پیدا کنید.
• لینک وبسایت
شما میتوانید لینک وبسایت کسب و کار خود را در قسمت «ویرایش» وارد کنید تا به صورت کلیک شدنی در کنار اطلاعات کالای فروشگاه منتشر گردد؛ هزینهٔ استفاده ازاین قابلیت رایگان است.
شرایط تصاویر کالای فروشگاهها:
پیشنهاد میکنیم همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه مینمایید، استفاده کنید؛ اندازهٔ تصویر میبایست حداقل ۶۰۰*۶۰۰ و حجم آن حداکثر ۱۰ مگابایت باشد. چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر کالای فروشگاه شما صدق کند، تصویر منتشر نمیشود:
• • تصویر لوگو*
• تصویر بیش از حد کوچک یا بیکیفیت،
• تصویر غیر واقعی،
• تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگها )،
• مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
• استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در کالای فروشگاه
• تصویری که متعلق به کالای فروشگاه دیگری در پاساژ طبقاتی آنلاین باشد،
• تصویری که به کالای فروشگاه مرتبط نباشد،
• بیش از ۲۰٪ از محتوایِ تصویر کالای فروشگاه شامل متن باشد،
• تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
• در تصویر کالای فروشگاه عبارتهای تبلیغاتی یا واژههایی مانند: حراج و … نوشته شده باشد،
• تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند،
قیمت مصرف کننده:
قیمت مصرف کننده همان قیمت مصوب کالاست که روی کالا درج شده است. از قیمتگذاری و فروش هرگونه کالا با قیمتی بالاتر از قیمت مندرج روی کالاهایی که “قیمت مصرف کننده” روی آنها درج شده خودداری کنید
کالاهایی که قیمت مصرفکننده روی آنها درج نشده، اما دارای قیمت مصوب هستند، باید با قیمتهای مصوب و رسمی رایج در سراسر کشور قیمتگذاری شوند
از قرار دادن قیمتهای غیر واقعی و فروش با قیمت اصلی تحت عنوان تخفیف که به نوعی فریب خریدار محسوب میشود، خودداری کنید
در صورت مشاهده و احراز تخلف، به میزان دو برابر مجموع اختلاف قیمت کالای فروش رفته از قیمت واقعی و تعداد کل فروخته شده از آن کالا جریمه تعلق خواهد گرفت، کالا غیرفعال شده و در صورت تکرار منجر به بسته شدن پنل فروشنده و قطع همکاری خواهد شد
فروش کالای غیر اصل
شرح: فروش کالای غیر اصل در پاساژ طبقاتی آنلاین اکیدا ممنوع است. اگر محصولی از نظر جعبه، بستهبندی، جنس، کیفیت و … با کالای اصلی که توسط مراکز مورد تایید مانند (سایت اصلی برند یا شرکتهای وارد کنندهی قانونی) که کالاهای اصل را بهفروش میرسانند مغایرت داشته باشد، کالا باعنوان “غیراصل” شناخته میشود
همچنین در اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین اگر در عنوان یا تصاویر کالای نمایش داده شده، برند اصلی کالا ذکر شده باشد ولی کالای فروخته شده با نمونهی اصلی کالا مغایر باشد، کالای مورد نظر غیر اصل شناخته شده و امکان فروش این نوع از محصولات در فروشگاه اینترنتی پاساژ طبقاتی آنلاین وجود ندارد
همچنین توصیه میشود فروشندگان جهت حفظ اعتبار خود و پاساژ طبقاتی آنلاین از فروش کالاهای بیکیفیت خودداری کنند.
در صورت فروش کالای غیر اصل، فروشنده موظف به پرداخت جریمهای معادل با ۱۰ برابر قیمت محصول فروش رفته ضربدر تعداد کل فروخته شده از آن محصول از ابتدا خواهد بود و پاساژ طبقاتی آنلاین مجاز به فسخ قرارداد همکاری با فروشنده می باشد.
فروش کالای قاچاق، ممنوعه، غیر بهداشتی مضر
شرح: فروش کالاهای قاچاق، ممنوعه و غیربهداشتی که برای سلامت مصرف کننده مضر هستند ممنوع است برای مشاهده لیست کالاهای ممنوعه حتما کالاهایی که در پاساژ طبقاتی آنلاین نمیتوان فروخت را مطالعه کنید. این لیست ممکن است تغییر کند و اقلامی به آن کم یا اضافه شود پس حتما به اطلاعیه های مربوط به اقلام ممنوعه که در صفحات اجتماعی ما منتشر می شود توجه فرمایید و این لیست را مجدد چک کنید.
جریمه: در صورت فروش اقلام ذکر شده در لیست کالاهای ممنوعه، کلیه خسارت های پاساژ طبقاتی آنلاین به اضافه دو برابر ارزش کالا از حساب فروشنده خاطی کسر خواهد شد.
لغو سفارش مشتری
از کنسل کردن سفارش مشتری به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی و … جدا خودداری کنید. درصورت موجود بودن محصول در اپلیکیشن و سفارش مشتری از آن کالا، فروشنده ملزم به ارسال کالا است، بنابراین فروشنده باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل بهروز نگه داشته و در صورت نداشتن موجودی، کالا را غیر فعال کند
: لغو سفارش مشتری توسط فروشنده به دلایل زیر
• جریمه عدم موجودی کالا در انبار فروشنده
• فروش کالاهای ممنوعه
• تاخیر در تامین و ارسال کالا از سمت فروشنده
• اشتباه در قیمتگذاری
منجر به جریمه ای معادل با دو برابر کمیسیون ضرب در قیمت کالای سفارش گذاری شده (حداقل ۱۰۰،۰۰۰ ریال – حداکثر ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال) خواهد شد
ارسال به موقع سفارش مشتریان
فروشندگان موظف هستند کالاهای سفارش داده شده را به موقع و راس زمان مقرر از تاریخ مقرر در پنل برای تحویل به مشتریان پاساژ طبقاتی آنلاین به دست مشتریان برسانند
برای جلوگیری از تاخیر در ارسال کالا، داشتن موجودی کالا الزامی است، بنابراین از موجود کردن کالای بدون موجودی در اپلیکیشن پاساژ طبقاتی آنلاین جدا خودداری کنید
اگر فروشنده ناچار به تهیهی کالا همزمان با دریافت سفارش است، مدت زمان ارسال کالا به مشتری در اپلیکیشن باید با محاسبهی زمان تهیهی کالا توسط فروشنده درج شود
همچنین فروشنده موظف است که میزان موجودی کالا در پنل فروشندگان را بهروز و مطابق با واقعیت درج کند
جریمهی تاخیر در ارسال کالا از تاریخ مقرر در پنل برای تحویل به مشتریان پاساژ طبقاتی آنلاین
الف) کمتر از دو روز تاخیر، نیم درصد قیمت کالا
ب) بیشتر از دو روز تاخیر، یک درصد قیمت کالا
کالاهای مرجوعی
درصورتی که کالا به دلایل زیر توسط مشتری مرجوع شود، مستلزم جریمه خواهد بود
• مشکلات فنی / معیوب بودن کالا
• گوشی قفل شده / غیر قابل رجیستری
• مغایرت محتوا
• مغایرت لیبل
• مغایرت رنگ
• کسری اقلام همراه کالا
• کالای استفاده شده
• کالای غیر اصل (تقلبی)
• عدم اعمال تخفیف
• قیمت فروش از قیمت مصرف کننده چاپ شده روی کالا بالاتر است
• آسیب فیزیکی کالا با بستهبندی سالم
• اتمام مدت گارانتی / اشکال در مدت گارانتی
• ایراد یا اشکال در کارت گارانتی / کارت گارانتی نامعتبر
• عدم وجود کارت گارانتی برای کالا های گارانتی دارر
جریمه: جریمهی مرجوعی کالا به دلایل ذکر شده، معادل درصد ضرب در قیمت کالای سفارشگذاری شده (حداقل ۱۰۰۰۰۰ ریال – حداکثر ۵۰۰۰۰۰۰ ریال)
ارزیابی و رتبه بندی فروشندگان
فروشندگان بر اساس معیارهای ذکر شده در سه گروه خوب، متوسط و بد رتبهبندی میشوند و بر اساس رتبهی کسب شده، نسبت به ادامهی همکاری ایشان با پاساژ طبقاتی آنلاین تصمیمگیری میشود
توجه : معیار محاسبه درصدی بر اساس امتیاز / رتبه فروشگاه که بر اساس کل فعالیت فروشگاه توسط امتیاز دهی مشتریان پاساژ به کالا ها و فروشگاه در طول مدت 3 ماهه انجام شده اعمال میگردد.
نشان های فروشندگان موفق در پاساژ طبقاتی آنلاین
به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای پاساژ طبقاتی آنلاین از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت
که خریداران با مشاهده آن میتوانند با اطمینان از فروشنده خرید کنند
فروشنده منتخب و نشان فروشنده رسمی : در حال حاضر دو نشان برای فروشندگان موفق در پاساژ طبقاتی آنلاین تعریف شده است
پرسشهای متداول
چگونه کالای فروشگاه خود را روی پاساژ طبقاتی آنلاین قرار دهم؟
در اپلیکیشن فروشگاه ساز آنلاین علامت «+» را تب کالا فروشگاه برنامه را لمس کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، قوانین را بخوانید، اطلاعات کالای فروشگاه را کامل کنید و در نهایت کالای فروشگاه را ارسال نمایید.
اندکی بعد حراست پاساژ طبقاتی آنلاین نامهای را به صندوق پیام که فروشگاه در تب چت و گفتگو ها ارسال خواهد کرد که در آن پیام تائید کالای فروشگاه موردنظر از پاساژ طبقاتی آنلاین در اختیار شما قرار اعلام میگردد.
چگونه خرید و فروشی مطمئنتر انجام دهم؟
پیشنهاد ما به شما این است که اکیداً پیش از دریافت کالا مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید.
چگونه کالای فروشگاه خود را حذف کنم؟
پس از انتشار کالای فروشگاه، تنها کافی از قسمت کالا ها در تب اپلیکیشن فروشگاه ساز کالای مورد نظر را با دکمه حذف از لیست کالا های خود حذف کنید.
چرا شهر محل زندگی من در شهرهای پاساژ طبقاتی آنلاین قرار ندارد؟
شهرها براساس جمعیت در پاساژ طبقاتی آنلاین قرار گرفتهاند. اگر درخواستهای همشهریانتان افزایش یابد حتماً شهر شما وارد فهرست میشود.
مرتباً با پیام «کالای فروشگاه تکراری است» مواجه می شوم ؟ چه کاری باید انجام دهم؟
باید کالای فروشگاه مشابه قبلیتان را از طریق لینکی که در ایمیل انتشار برای شما فرستاده شده است حذف کنید و مجدداً کالای فروشگاه خود را ارسال نمایید.